در طول تاریخ آموزش و پرورش، تاسیس و آماده سازی مدرسه های استاندارد، دغدغه همیشگی همه نظامهای آموزشی بوده است. اگر فردی از متولیان تعلیم و تربیت کشور اعم از صاحبنظران دانشگاهی و مجریان آموزشی بخواهد مطالبی را که در زمینه تکنولوژی آموزشی، راهبردهای یاددهی- یادگیری، نظام ارزشیابی هدفمند و بهینه، اجرای طراحی آموزشی و دیدگاه های متفاوت درباره روانشناسی یادگیری، برنامه ریزی درسی و ده ها مقوله دیگر که در سمینارها، جلسات و نشست های متعدد بیان می کنند، به عینه و در واقعیت عملی مدارس نمایان سازند، واقعا حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
شما هنوز هیچ سفارشی ثبت نکردهاید.
<% } else { %>